Saturday 15 August 2009

ketemu lagi bersama saya!!

Malem smua!! hehehe... dah lama jg kita tidak berjumpa... *jah... ni maling balik lagi..* Kangen pan? hooo... pastinya... Hari ini ada OVJ 100 episodes loh!! nie gua lagi nonton... hehehe... Lumayan... ngehibur euy... hehehe.. Oh ye... Inget jumat minggu depat puasa! P U A S A!!! Jadi kite harus maap"an dl... jadi, klo misalnye gue ada slah" nie.. maapin mbing yak.... hehehe... Eh, tp klo punya prasaan dendem pas bulan puasa kagak dosa pan?? moga" kagak.. hehehe... lagi dendem nih!! esmosi.. esmosi!!! * Napa lu? gagal nyolong ayam bukan?? Kalem atuh!!* hem.. hem... fiiuuhh.. iye".. gua dah tenang.. (hanya sesaat tenangnya..) hehehe...

Lagi sumpek ni eik... *jah... dya ngondek.." ehem.. maksud gua... Gua lagi sumpek + muak berat euy.... ada aja yak gua dendem nya... pusing ndiri jadinya... hehehe... seandeinya gua bukan orang dendeman.. bahagia dah gua..... hehehe... Ya sud lah.. mau apa lagi.. iya toh? Mantep toh? hehehe

Okeh gua cabut.. gua cuman mau mampir bentar... ntar kapan" gua ngepos lagi... hehehe... Bye my pren!! Lap u oll!!! Muaaccchh!!!

No comments: